2011. március 26., szombat

Heti kedvencek [=

Ismét egy bejegyzés. Mivel a hétköznapokon nem nagyon tudok írni ezért hétvégén  bepótolom.
Bemutatnám a heti kedvenceimet: ( amik főként az illatokról fognak szólni.)





Dove original deo spray: A legjobb dezodor. Nagyon kellemes az illata mintha a zuhany alól léptem volna ki.
Avon eper és guava testpermet: A tavaszi és nyári időben a legjobb használni. Rettentően finom epres *-*



Fruttini coco banana testápoló: Egyszerűen fantasztikus az illata. Ahogy a banán és a kókusz keveredik. Imádom!! Nagyon jó és könnyen beszívódik. 1000 Ft -ért vettem a dm-ben.
Puma animagical női parfüm: Nagyon könnyed nyári illat, friss és energikus. ! :)
Federico Mahora szájfény: Apró csillámokat tartalmaz. Gyönyörű babarózsaszín színe van. Csak kicsit ragadós , az illata pedig nem erős .




Rózsaszín szőrös gyűrű. Nagyon vidám egy tavaszi napon. :)
Kék óriás köves hajgumi és egy masnis szatén hajpánt. Feldobnak ezek a színek a hajamban.




Manhattan nail whitener crystal körömfehérítő körömlakk: Nagyon természetes és szép színe van . Apró csillámok vannak benne de nem uralkodó jelleggel:




Ezek lettek volna a heti kedvenceim. :) 
Nagyon szép szombati napot nektek!

3 megjegyzés:

  1. Én is ilyen dove dezodort és avonos testpermetet használok! :) Úgy imádom, csak a barátom nem bírja az illatát... :/

    VálaszTörlés
  2. :D nagyon fincsik szerintem.
    Ohh :O Érthetetlen . Pedig nagyon finom.
    Hát de a pasik már csak ilyenek :D

    VálaszTörlés
  3. én is ezt a parfümöt használom most *.* imádom:$

    VálaszTörlés