2011. május 14., szombat

ღ Prudence ღ

Sziasztokღ

Elég sok mindent vásároltam az elmúlt héten de csak pár dolgot szeretnék megmutatni nektek :)





Ezekről a termékekről mesélnék nektek :


1. Oriflame fire parfüm. 30 ml. :



Hát ezt barátnőm használta először rajta tetszett meg. Annyira finom , vadóc illat.
Nekem nagyon megtetszett, és az ára csak 1400 Ft.
Még egy hete sincs meg de szétfújkáltam magam vele :D

2. Balea augen make-up entfernen szemfestéklemosó:





Azt írja rajta , hogy vízálló szemfesték eltávolításához. Olaj tartalmú. 100 ml.
Hát egész jó. Én eddig egy avonos szemfestéklemosót használtam de gondoltam ezt próbálom most ki.
Annyira nem jó mint az avonos volt de nem rossz. Nem olyan olajos mint a msáik pedig az jó mert úgy nagyon könnyen lejött a szempillaspriál . Ezzel kicsit többet kell dörzsölgetni de nem olyan nagy baj. :)
Szóval összeségében jó. Az ára : 599 Ft.

3. Balea  színvédő sampon kókusz és tej. 300 ml.



Egy csomó samponom van nem tudom miért vettem meg ezt. Talán hirtelen impulzusszerű döntés volt.
Megtetszett, hogy kókuszos és színvédő. Még nem próbáltam ki :$ de majd írok róla véleményt .
Az illata nekem nagyon tetszik!  Az ára kb : 400 Ft.

4. Floren happy tusfürdő. 400ml : 





Hát ezt a tusfürdőt egy száz forintos boltban láttam meg. (Goods )
250 Ft-ért gondoltam már csak az üvege megéri. Igazából az fogott meg hosszú majdnem fél liter a tusfürdő és édes zsiráf van rajta. Az illata nekem nyalókás féle. :) Nagyon finiii .

5.  essence colur & go 53-as you belong to me körömlakk. 5ml:





Hát nekem vannak hasonló színű lakkjaim de ez nagyon tetszik . Szerelem szín :D
Hát a minősége nem a legjobb éppen. A száradási ideje egy rétegben elég jó de úgy csíkos. Ezért két rétegben mutat jól az pedig nehezebben szárad de nem vészes :))
Nem a legjobb de a színért megéri és úgy átlagba egész jó . Én újra venném.
Leértékelve most az ára: 349 Ft

6. Lora szilkonos hajgumik: 




Ezt azért mutatom meg mert szerintem most a divatos fonatok , copfok és hasonlókhoz nagyon aranyos az ilyen pici színes kis gumi . Nagyon sok van benne .129 Ft volt. ( 100 forintos boltban)

És megmutatnék  még nektek egy fülbevalót és két cipőt. :)

       

           Egy cipzáros fülbevaló :) 



Egy farmer&barna masnis topánka:


                                             

Nektek tetszik ? Nekem nagyon.  A suliban megoszlottak a vélemények van akinek nem tetszett van akinek igen van akinek a farmer nem benne van akinek a barna nem. Nekem viszont nagyon tetszik. Nektek bejön ? Írjátok meg komiban kérlek :)

És végül egy magassarkú :


                                                 




Hát a heti vásárlásaimból ezeket szerettem volna megmutatni . Ti mit gondoltok ezekről a termékekről, cipőkről? :) Írjatok! ღ

8 megjegyzés:

  1. Jól néz ki az a cipő!
    A zsiráfos tusi nálam is ott figyel a fürcsibe,de azt hiszem még egy jó darabig ott is fog maradni mert szétszárította a bőrömet.De lehet hogy neked jó lesz nekem nem igazán jött be.:(

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik ^^
    Hát igen nem fűztem túl sok reményt hozzá de annyira édes *-* :)
    Eddig egyszer használtam akkor nem volt rossz :)
    Még... hehe :)

    VálaszTörlés
  3. A cipődhöz azt fűzném, hogy a farmer anyagú lábbelik most nagyon divatosak. Nekem sarum van, ami sötétszürke farmer. Úgyhogy a lényeg, hogy neked tetszen. Hát én elég sok Essence terméket használok, lakkokat és szemhéjpúdereket is, de a minőségükkel még sosem volt gondom.

    VálaszTörlés
  4. köszönöm.
    igen összekevertem a szavakat és a gondolatokat. Az essence termékeket én is szeretem és használom is. Nagyon jók. De a körömlakkok közül a colour&go aminek nem tetszik. Lehet nem ez a szó kellett oda, de magának ennek a lakk fajtának a minősége nem tetszik. A multi dimensioné annál inkább. :)

    VálaszTörlés
  5. Értem értem.:) Persze, meg amúgy is ahány ember annyi vélemény. Ami az egyiknek jó, az a másiknak nem válik be. Ilyen "pici" lakkot, azt hiszem még nem vettem, úgyhogy csak általánosságban tudok én is jó véleményt mondani. De a színe akkor is állati jó.:D:D

    VálaszTörlés
  6. :) hát igen így van ez .
    jajj nekem is annyira tetszik :DD

    VálaszTörlés
  7. szija! :) nyertél ám a játékomon :) vasárnapig írj e-mailt!:)

    VálaszTörlés
  8. szia . :) írtam és nagyon köszönöm :) !! *.*

    VálaszTörlés