2011. április 15., péntek

Cat eyes *-* ღ

 ﻹ ﻹ
  ﻹ Sziasztok! ﻹ


 .ılılı.    Bár még mindig beteg vagyok de nem tudtam megállni, hogy ne mutassam be ezt a szempillaspirált amit a reklámban néztem ki és anyával vetettem meg mert én nem nagyon mászkálhatok.
Megláttam a reklámban és mivel tudtam , hogy a sima Maybelline the colossal volume szempillaspirál nagyon jó ez sem lehet rossz.
Hát nem csalódtam.
Eddig a Max Factor False Lash Effect volt a favorit csak azt vettem az utóbbi időben de szerintem ez annál is jobb!  .ılılı.  



 .ılılı.     Sok negatívumot olvastam róla, hogy nem jött be sokaknak stb.. De szerintem megér egy próbát , nekem legalábbis mindenképp én beleszerettem. Nem mondom , hogy mindenkinek jó lesz de gondoltam leírom az én véleményemet. Kolosszális dúsítást ígér de inkább hosszabbít de azt nagyon !

A keféje görbített , hogy a külső pillákat jól kiemelje. A reklámban nagyobbnak tűnt a keféje de viszonylag átlagos inkább kisebb. A sörtéi nem nagyon rövidek de nem is hosszúak.   .ılılı.  



Tehát nálam ez a szempillaspirál az első helyre került és biztos , hogy újra vásárolok majd belőle ha elfogy.

ღ Nekem 5/5

De beszéljenek a képek( bocsánat a minőségért). Egy rétegben használtam. A kettő vagy három réteg már brutális :)


ღ  A dm-ben  1899 Ft


..×°°×. Előtte:




 ..×°°×. Utána:



..×°°×. És íme:


De ez tényleg csak egy vékony réteg. Párszor húztam át vele és nem használtam szempilla göndörítőt! 

Remélem segített ez a bejegyzés :) Sziasztok ♥

•.˛¸, .•°´`°• « Kérlek írjátok le kommentben a véleményeteket . •.˛¸, .•°´`°• « 


Ti használtátok már ezt a szempillaspirált ?
 Bevált nektek? 
Tervezitek , hogy megveszitek ? 

 ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ ₪₪₪₪₪₪₪₪₪

3 megjegyzés: