2011. április 17., vasárnap

Fésülködő asztal :)

Sziasztok .

Ez egy rövidke bejegyzés lesz .


 egyik videójában láttam , hogy fésülködő asztalt keres és érdekli , hogy mások  hol szoktak sminkelni , nos én is fésülködő asztalnál szoktam nem olyan nagy de szerintem édes. Sok mindent elől hagyok rajta. Van amit nem teszek ki rá.
Két kicsi fiókja van .
És végül is három rész ahova pakolni lehet . 2 polc szerű lent és a legfelső rész ahol a halom cucc van.
Néha nekimegyek és minden borul de akkor úgy hagyom szóval nem zavar . Majd rendrakásnál újra leszedek és visszateszek mindent.

Remélem segíett valamit :) 






Ti hol sminkeltek ? :) 

Pusziasztok (: 

14 megjegyzés:

  1. Szia!csak én vagyok béna hogy nem látom a képet?:-P

    VálaszTörlés
  2. Jujj nem látod ?:O
    Én látom. Csak ezt nem látod? Vagy több is van ilyen?
    Hát remélem átmenetei probléma és látni fogod majd , ha nem akkor felteszem újra . :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    köszi szépen, nekem nagyon tetszik :)
    üdv

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom nekem miért nem látható,eddig még nem fordult elő,csak ezt az egyet nem látom,vajon miért?:(
    Kíváncsi lettem volna hogy milyen,de még mindig nem tudom.Vajon -rajtam kívül-mindenki látja?:o

    VálaszTörlés
  5. :S ohh . Hát szerintem látják de nem biztos .
    egyáltalán nem látsz semmit vagy egy üres keretet ? mert ha nekem ilyen van akkor jobb gomb link megnyitása új ablakon -ra kattintok. :)
    remélem sikerül valahogy :)

    VálaszTörlés
  6. Semmit még üres keretet sem,csak ki van hagyva egy kis hely.Nagyon kíváncsi lettem volna rá.

    VálaszTörlés
  7. oh. feltöltöttem neked a képfeltöltés.hu -ra.
    Itt a link. :)
    http://kepfeltoltes.hu/view/110420/DSC03809_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    :)

    VálaszTörlés
  8. Váááá!de jó,köszi!Jól néz ki nagyon,picit sok a cucc rajta,azoknak jó lenne egy fonott kis kosárka vagy valami fa tároló.(már ha szeretnél olyat:))
    ...és mi van a két fiókban?:)

    VálaszTörlés
  9. Jajj nagyon köszönöm. :) örülök , hogy tetszik.
    Bizony jó lenne. Majd körbenézek a városba vagy Szolnokon .
    Hát az egyikben még szemhéjpúderek és púderek.
    A másikban pedig kacatok: nem használt gyűrű, nyaklánc, újsághoz adott ajándékok, gumilabda :D hehe. Ilyesmik :)

    VálaszTörlés
  10. :D nekem is ömlesztve van minden szir-szar egyelöre,de ha már lesznek tárolóim,és szépen elrendezem a dolgaimat,akkor majd én is megmutatom őket.:)

    VálaszTörlés