2011. április 17., vasárnap

● Ajakápoló, szájfény és körömlakk ●


*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•'*╠╣ello!*´¨) 

.:: ! ::. Ma szeretnék bemutatni három terméket amik szerintem nagyon jók :)

Az első:

¤ ş° ¤`•.¸.•´ ¤ ş° ¤`      Egy Balea Young ajakápoló.  ¤ ş° ¤`•.¸.•´ ¤ ş° ¤`  







A dm-ben láttam meg. Sose használtam még Balea-s ajakápolót. Mindig Labellot . De abból mindegyiket megvettem. De sose használtam el egyet sem. Megvettem az illatukért egyszer kétszer használtam őket aztán ott csücsültek a polcon. Nem szokott kiszáradni a szám ezért nem is kéne használjak de azért mindig van több is itthon az ajakápolás érdekében :)
Nos megvettem ezt mert megtetszett a csomagolása.
kipróbáltam és az illata coca-colás gumicukorhoz hasonlít. Nagyon finom az illata. Imádom. Szépen hidratál . Bár sokaknál olvastam , hogy nekik óránként kenniük kell a szájukat már ha felkelnek akkor is. Na nekik nem ajánlom szerintem ez erre nem jó de aki csak egy egyszerűbbet keres nagyon finom illattal azoknak ajánlom :)
Az ára: 299 Ft .



A következő :

¤ ş° ¤`•.¸.•´ ¤ ş° ¤`      essence xxxl nudes 03 nude kiss  ¤ ş° ¤`•.¸.•´ ¤ ş° ¤`  





Nagyon  natúr színű szájfény. Nagyon finom az illata nekem olyan édes kókuszos de nem erőteljes!  Egy természetes bőrszínű csillogó szájfény.
Az ára : 599 Ft



¤ ş° ¤`•.¸.•´ ¤ ş° ¤`      És végül ez a Manhattan Lotus Effect 78D körömlakk.  ¤ ş° ¤`•.¸.•´ ¤ ş° ¤`  




Gyönyörű türkiz színe van. Egy rétegben is nagyon jól fed és 4-5 napig jól bírta kopás nélkül bár bevallom nem is vettem nagyon igénybe de szerintem nagyon jól helyt állt.
Az ára : 749 Ft
5/5 :)

Természetes fénynél 5 nap után: ( a piros pöttyök benne bénák lettek de nem akartam újrafesteni :$)









Remélem segített ez a bejegyzés. Nektek mi a véleményetek ezekről a termékekről? Használtátok már beváltak ? :D

Kellemes vasárnapi napot. Kényeztessétek magatokat.

.:: ! ::.  És egy kis zene :


   ♫                            http://www.youtube.com/watch?v=xS6I_vVunf8                         ♫


▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése