2011. április 2., szombat

`°• Vélemény `°•

.·:*¨`*:·. Sziasztok .·:*¨`*:·.

Úgy gondoltam ma bemutatok három terméket amiről elmondanám a véleményem.
Ezek a következők:

Schwarzkopf Perfect Mousse tartós hajfesték.

Hát erről én csak áradozni tudok és ajánlani mindenkinek. !

Hátrányát nem tudok mondani viszont előnyei:
- pumpás és ez által nagyon könnyen használható. Magamnak is betudom festeni akár becsukott szemmel is. csak nyomom mint egy hajhabot :)
- ammóniamentes ezért nem károsítja a hajat ( legalábbis annyira)
- kellemes az illata
- tartós és nem kopik . ( csak annyira mint az összes többi )
- selymes csillogó fényt kölcsönöz a hajnak
- és azt gondolná az ember , hogy akinek dús vagy/és hosszú a haja annak kell belőle 2-3. Hát nem. Én rengetegféle festéket kipróbáltam már.  Kellett belőlük 3 doboz a hajamra. Ebből egy bőven elég pedig higgyétek el rengeteg hajam van :)
- és az ára is nagyon jó 1299- ( bár ez változó van amikor 1000 Ft.) és ez ahhoz képest, hogy ha több kell a hajunkra az kijön több ezrekbe is.

Szóval bátran ajánlom mindenkinek hisz színskálája is igen színes. Szerintem mindenki megtalálja a neki tetszőt. Én a Dark Brown 400 -as színt használom. Sötétbarna .




A következő egy parfüm. B.U. star női edt.
Nos nem sokat tudok mondani róla . Csak azt, hogy nekem nem tetszik . :S
Se nem egy édes vagy virágos vagy fűszeres. Nekem nagyon furcsa. Tartóssága se a legjobb. Nem rossz el lehet használni , de azért én nem ajánlom.








És a harmadik pedig egy szemhéjpúder palettácska . Anyától kaptam szerintem ilyen 100asban vehette. De nekem tetszik .Liziyu van ráírva. Eléggé pigmentáltak. Nagyon szép színek *-* Szeretem :)




És ilyen a kezemen. Egyszer nyúltam bele a szemhéjpúderbe és mégis jól látszik .



░▒▓█▬►
◄▬█▓▒░
Ti mit gondoltok? 
Milyen hajfestéket használtok. 
És nektek bejön ez a B.U. parfüm? 
εӜз

 

 ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪  ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪  ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

7 megjegyzés:

  1. Ezt a hab állagú hajfestéket már rég szerettem volna kipróbálni,és lehet hogy hülyeséget kérdezek,de most akkor ez lenől vagy kikopik a hajból?mert ez nem sima hajfesték..,hajszínezőbe nincs ilyen hab állagú?:)
    Olyan B.U.parfümöm nekem is volt,de nem ez a kék,hanem a fehér alapon piros,Heartbeat a neve,de nem jött be valahogy,más meg azt mondta hogy milyen jó az illata.:)

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem próbáld ki :)
    Ez lenő mert tartós hajfesték. De ha sokáig nem fested akár ki is kophat. Nekem volt egy időszak , hogy nem festettem vele fél évig és mondták, hogy húh jól kikopott. Szóval ha nem tetszik ki lehet koptatni. Milyen színűre festenéd amúgy ?:)
    Színezőbe én nem láttam sajnos :S

    Hát igen valakinek bejön van akinek nem . Nekünk nem annyira jöttek be :D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó az a hajfesték, énis magamnak festettem, és nem lettem nyakig festékes, finom az illata.
    A B.U.-ból nekem a Rockstar nevű van, az ilyen ezüst és pink. Finom illatú, nem olyan tartós.

    VálaszTörlés
  4. igen szerintem is :)
    Nah lehet azt majd kipróbálom .:D

    VálaszTörlés
  5. Úh..ha tartós akkor inkább nem próbálom.Én színező habot szeretnék,mert már a sötétbarnából ami az eredeti hajszínem,kétszer elegem volt és kiszőkültem,az jól is állt de nagyon tönkretette a hajam,így lenövesztettem.Most szőkésbarna a hajam,tehát az eredeti hajszínem nem kaptam vissza.Érdekes..de nem bánom egyébként,csak szeretnék már valamit ami eltér a megszokottól,mondjuk vöröset,de nem olyan élénket.:)

    VálaszTörlés
  6. De jó lenne én eredetileg lennék sötétbarna :D
    Igen a szőke nagyon jól állt :) Csak az nagyon töri a hajat. A feketétől meg nagyon hullik a haj.
    hmm a vörös jól állna szerintem is :) Olyan vadszilvás. Az nem az a rikító :D

    VálaszTörlés
  7. hajszínezésre ajánlom a schwarzkopf colour&gloss színezőt! Finom illatú és fényes lesz a frizkód! :D

    VálaszTörlés