2011. április 3., vasárnap

•●¤● Ricinus olajos hajpakolás ●¤●•

Sziasztok szépségek :)

A ricinus olaj jótékony hatása :


Heti 1-2 alkalommal kezelt haj látványos növekedést és dúsulást mutat már az első pakolások után is. Sőt: a szemöldök és a pillák is kezelhetők a ricinussal, és nemcsak dúsabb és hosszabb pillákat nyerhetünk: sokaknak egyenetlen, hiányos a szempilla alul, ám a ricinusolajjal való kezelés még ezt a hiányt is megszünteti, friss, új pillácskák nőnek ki.

Ricinus olajat a patikákban lehet kapni. Nem drága.


Tegnap este minden bátorságomat összeszedve kipróbáltam a hajamra a ricinus olajos pakolást.
Eléggé féltem . Mi lesz ha nem tudom kimosni? Mi lesz ha kopaszra kell vágatni a hajam ?  Kopaszon hogy megyek suliba? Nos amíg ilyen lelket megrázó kérdések közepette töprengtem nekiestem a procedúrának.

Kb. 2-3 evőkanál ricinus olajat és egy evőkanál napraforgóolajat egy kis tálkába raktam és ezt egy hajfestő ecsettel( de bármivel fel lehet kenni) felkentem a hajtövemre és a többit az egész hajamra. Zuhanysapkát húztam és törölközőbe csavartam a hajam. Ezután tévéztem és aludtam. tegnap estétől ma délután 1-ig volt a hajamon( ekkor keltem fel) és ezután lemostam.  Elég fura érzés a hajon. Kétszer megmostam a hajam. Jó alaposan! Balzsamot meg pakolást most nem használtam gondoltam az egész éjszakai ápolás elég volt. És a legvégén almaecetes vízzel leöblítettem a hajam, hogy biztos ne maradjon olajos. (Egész könnyen kimosható volt . Két hajmosással!!)

Megszárítottam és az eredmény :

A hajam puhasága , fény a nagyjából ugyanolyan volt mint eddig. Viszont a dús hajam már az első használat után még dúsabb lett és mintha legalább egy centit nőtt volna :O Vagy lehet, hogy beképzelem?
De anyukám szerint is hosszabb lett.
Ez az első használat volt de biztos , hogy hetente egyszer megcsinálom a gyorsabb hajnövekedés érdekében.

További fejleményeket közlök majd :)

Remélem segített ez a bejegyzés annak aki esetleg tartott tőle.

 ¨˜”°ş•:!:!:!:!:  Tehát vállalkozó szelleműek rajta !  :!:!:!:!:•ş°”˜¨


♥║║                                   ¸¸×^^°×¸¸×^^°×¸¸×^^°×¸¸×^^׸¸×^^°×¸¸
╚══╝              puszii


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése