2011. május 5., csütörtök

Lilith

Nos sziasztok. :)

Elég rég írtam már de huh el voltam havazva .
Elnézést érte. Most is egy rövid bejegyzéssel érkezek.
A bejegyzés neve furcsa lehet de nem tudok miket kitalálni ezét mindig olyan nevet adok ezeknek a haulos bejegyzéseknek  ami épp eszembe jut.(:

Voltam a rossmannba , vettem pár dolgot. De három dologról beszélnék nektek és véleményezném őket.

Az első:

NYC skin matching 686-os light alapozó.








Ez a legvilágosabb árnyalat.  Voltak teszterek a boltban .  Elég világos a bőröm ezért ez jó, de egy árnyalattal
sötétebb már nem hiszem , hogy megfelelne hanem túl sötét lenne.
A fedése elég jó . Jól is építhető de nem egy erős fedést biztosít!! Az illata kellemes de nem erőteljes.
Könnyű , krémes . Elég jó az árához képest.( 999 Ft.)
Nem számítottam nagy dologra de egész jó. Bár bevallom ritkán használok alapozót de gondoltam ezt kipróbálom.
5/4 (nekem bevált)

És elkenve a kézfejemen:




A következő egy Loreal triple active komfort arctisztító kendő.



Azt írja , hogy száraz és érzékeny bőr számára. Tisztít és óv.Arcra és szemre, eltávolítja a sminket.
Alkoholmentes.

Hát arctisztító kendőnek tényleg jó de smink eltávolítására nem annyira. A tussal és a szempillaspirállal volt gond de viszonylag egész jó. És kellemes érzés használat után. :)
El fogom használni csak nem sminklemosásra :)
25 db-os.
Az ára akciósan: 399 Ft


És végül egy essence stay with me szájfény.
Sok blogernél láthattátok már. Én a 02 my favorite milkshake -t vettem meg.
Először nagyon nem tetszett. ragacsos volt a fura aplikátor se tetszett se az állag . Minden rossz volt.

Aztán most , hogy többet használtam rájöttem , hogy elég jó. Az aplikátor most se jön be. Viszont már tetszik az állaga is. Az átlagos szájfényekhez képest tovább tart. A színe nekem szép halvány barackos rózsaszínnek tűnik. Az illata meg nagyon jó édes. :)
Úgyhogy megbékéltem vele.


:) Írjatok komit . Ti használtátok már ezeket ? Bejönnek nektek?  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése