2011. május 26., csütörtök

°´`°• Paige °´`°•

°´`°• Sziasztok :) °´`°•


Ma  véleményeznék két pontosabban három terméket. :D

Az első kettő két Balea-s deospray .




Nos én nem igazán váltom le a dove originalt amit nagyon szeretek. De ezektől az illatoktól elcsábultam. 
Egyszerűen fantasztikus az összesé de nekem ez a kettő tetszett a legjobban . Főleg a kókuszos. Aki nem szereti a nagyon édeset annak nem ajánlom viszont én a szerelmese vagyok ezért nagyon jó :D
Hmm hmm izzadásgátló hatása hát olyan kb. mint a normál sprayké . De nekem nem is az volt a lényeg hanem az illat. 
A dm-ben kaphatóak. 350 Ft -ért . 200 ml.


Amiről írnék még az egy újsághoz ajándékba kapott ( Marie Claire )  Himalaya kézkrém:






50 ml.
Elég jól hidratál. Hamar beszívódik . Kis kiszerelés. Könnyen hordozható de ennyi . :D Mást nem tudok elmondani róla. Ami nekem nem tetszett az az illata  :S . Valahogy én nem szeretem az egyszerű vagy növényes illatokat. Ezért ez hidratáltság szempontjából nagyon jó de más annyira nem fogott meg benne. :)



És végül ajánlom figyelmetekbe a Júniusi cosmot. :) Én imádom a cosmot alapból és ez a szám is tetszik. Sok cikk nagyon érdekes volt :)



*•.¸(*•.¸♥¸.•*´)¸.•*´
♥«´¨`•°pusziiiiiiii°•´¨`»♥ 
.¸.•*(¸.•*´♥`*•.¸)`*•.¸

Jók legyetek szépségek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése