2011. május 28., szombat

Minnie :D

Én is megcsináltam a masnis hajat *-*
Hát ilyen lett :






~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°~°°

Kérdeznétek tőletek valamit. Például nagy divat most a korall szín az egész erős is. Hát sokaknál látom sminkben , rúzsban , körömlakkban , ruhában ezt a színt. Bevallom én utálom. Nagyon nagyon nem tetszik és nem is fogom megszeretni hiába divat. Ti hogy vagytok ezzel a színnel? :)
Remélem lesz aki leírja a véleményét :D Köszönöm. Sziasztok (K)

4 megjegyzés:

  1. jó lett a hajad.
    A korall szín meg ha nem tetszik, nem kell erőltetni. Nem kötelező. Nekem van ami korallos és tetszik, van ami nem. ennyi :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm .
    hát igen így vagyok ezzel én is . :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett hajad!! Nekem bejön a barackos/korall szín, de igazából nem viszem túlzásba. Olykor-olykor valamiben (sminkben,lakkban) felhasználom, de nem vettem a hirtelen divat miatt ilyen dolgokat pluszba. Semmi baj nincs azzal, ha neked nem tetszik.:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :DD Aranyos vagy :)
    Értem hát igen :D

    VálaszTörlés