2011. március 19., szombat

Egy mini Haul


Megszületik a második bejegyzésem amiben megmutatom miket vettem a hét folyamán.

Bocsi a minőségért :S Telós és ráadásul most este fényképeztem hajnali fél egykor :D

A dmben vettem mindent kivéve a hajpánt és a szájfény.





Balea hővédő hajápoló spray vitamin formulával: 




A véleményem , hogy nagyon jó. Az illata nekem olyan áfonyás szedres féle. Tetszik bár lehet nem mindenkinek tetszene. Törölközőszáraz hajra kell fújni és megszárítani a hajat.Csillogóbb lett tőle a hajam és gondolom a hőtől is véd :) Nekem tetszik. Barátnőm száraz hajra használja és megnyomkodja kicsit a haját utána és hullámos lesz tőle. Egyenes és Hullámos hajra is jó ! Az ára: 499 Ft


Disney kalózos tusfürdő:



Nos én imádom. Gyerekeknek való de bárkinek tökéletes lehet aki szereti a sárgadinnyét. Nincs különösebb extrája mint egy átlagos tusfürdőnek de az illata egyszerűen fantasztikus. Mint amikor egy friss sárgadinnyét felvágunk . :) Leértékelve vettem 399 Ft-ért.



Pantene Pro-V aqua light sampon



Láttam a reklámban nem nagyon fogott meg mert köztudott rólam mindent megveszek amit a reklámban látok ami nagy hiba mert a többségének a fele se igaz. Ezért nem is törődtem vele. Annyi sampont próbáltam ki , hogy az eszméletlen. Egy éve találtam rá a Garnier Fructis tartós szín samponra. Eddig azt használtam de amikor  a Cosmopolitan mintáját kipróbáltam beleszerettem. Kellemes az illata. Puha , könnyű a hajam . Eddig is az volt de most még annál is  jobban. És ami a legjobb kevés káros vegyszert tartalmaz .
A hajpakolást és a balzsamot is meg fogom venni hétfőn :) Csak ajánlani tudom. Ára: 850 Ft



Lovely MAXI lips kollagénes szájfény.Nem írja a számát de világos rózsaszín.

Hát mit is mondjak mellette szóljon , hogy isteni édes, cukorkás illata van. Imádom.
Viszont nem ilyen pasztellrózsaszín színe van az ajkakon hanem inkább átlátszó.
Ami gondom akadt vele , hogy tegnap elkezdett akadni és nem tudtam kitekerni.Kihúztam és , hogy is mondjam szétszedtem a belsejét. Vissza lehet tenni de van , hogy beragad és erősen meg kell húzzam.Szerinte, eltört belül valami pedig nem ejtettem le. Érdekes.
Hát venni többet nem fogok de nem azért mert nem jó hanem mert van sok szájfényem és ha már veszek akkor már egy másikat néztem ki :) De az illata tényleg isteni.
Ezt Szolnokon a Pláza Rossmannjában vettem 599 Ft-ért.

Hajpánt. Kínai bolt. 


Nekem nagyon tetszik . A fényben sziporkázóan csillog .
És kényelmes .Nem nyomja  a fejem .
Ára: 695 Ft.

És végül egy essence multi dimension XXXL shine körömlakk. Nincs rajta szám de ilyen levendulás színű.

Nagyon tetszik egy rétegben is szép. Két rétegben fedő lakk nélkül is nagyon jól fed. Szépen csillog . Tartósságáról annyit tudok nyilatkozni , hogy 3-4 napig jól bírja. Legalábbis nekem. :)

És így néz ki a körmeimen:


Természetes fénynél szebb és csillogóbb. :)



Hát ennyi lett volna ez a mini haul. Remélem segített . Írjatok kommentet ha hasznos volt, vagy nektek beváltak e ezek. Ha nem akkor miért stb.. :))

puszi *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése