2011. március 27., vasárnap

Mi van a táskámban?

●.•°´●`°•.●♥ Szép Vasárnapot nektek ♥.•°´●`°•.●     

Úgy gondoltam ma bemutatom nektek én miket cipelek magammal a táskámban .

Ezt a táskát a Deichmann-ban vettem 5000 Ft-ért. Én szeretem nagyon :)



És amik benne találhatóak:



Részletesebben:




▬► pénztárca
▬► egy roxanne apple parfüm, azért szeretem mert ici pici és bárhova elfér :)
▬► avon care szilkonos kézkrém ( nagyon jó puha a kezem tőle de függőséget okoz, ha nem kenem be akkor kiszárad és be kell kennem.)
▬► balea kézfertőtlenítő. Egész jó :)
▬► egy fényképtartó benne anyukám képével






▬► telefon
▬► mp4
▬► kulcscsomó tele mindenfélével :D
▬► zsebkendő ( nagyon finom az illata)





▬► toll
▬► mini cetlik
▬► cigi
▬► gyújtó
▬► szájfény
▬► ajakbalzsam




▬► frissítő kendő 
▬► és egy kis neszeszer amiben: egy körömreszelő, hajpánt, egy cukorka és két hullámcsat



╔♥╝ Nos ezek találhatók meg a táskámban , remélem tetszett vagy segített valamit ╔♥╝ 


Ti miket szoktatok tartani benne ?:) Írjátok le kommentbe vagy ha van blogotok akkor a címetek :)
Sziasztok
๑۩۞۩๑ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése