2011. március 20., vasárnap

A sokak által kitöltött kérdéssorozat :)

Jó reggelt. Nem rég keltem és arra gondoltam kitöltöm én is hátha valakit érdekel majd. :)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

Igazából sokszor van , hogy nem viszek magammal semmit. De ha táskával megyek akkor: zsebkendő, szájfény, kézfertőtlenítő meg a többi benne lévő dolog . Kulcs és mobil nálam nem fontos. Telefont sose veszem észre és csengetni szoktam :D

2. Kedvenc sminkmárkád?

Essence, Max Factor, Avon.

3. Kedvenc virágod?
Liliom, orgona.


4. Kedvenc ruhabolt?

Amnesia, Mayo Chix, Kenvelo, Jeans Club, Takko.

5. Kedvenc parfüm? 

Puma animagical, Bruno banani - pure woman , Kyle Minogue- Sexy Darling.

6. Magassarkú vagy lapos?
Lapos


7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Igen. Szerencsére ha órán odafigyelek vagy még ha nem is és egyszer kétszer átolvasom megragad. Kivéve a matek azzal bajok vannak xD De összességében 4-5.

8. Kedvenc színed?
Fekete :) Amúgy tetszenek azok a gyönyörű pink és menta zöld színek .


9. Szoktál inni energiaitalt?
Igen . :) Mindenfélét.


10. Szereted a gyümölcsleveket?
Igen. A 100%-osat.


11. Szeretsz úszni?
Igen :) De még jobban cápaként a víz alatt. :D

12. Villával eszed a sültkrumplit?

Képzeljétek el eddig mindig villával ettem. Még itthon is. (Kivéve mc donalds). De mióta a többi blogos lánynál láttam azóta mindennap csináltatok anyával és kézzel eszem. Akárhányszor meglátom ezt a kitöltőst valakinél és a sült krumplis részhez érek már szólnom kell anyának. :D

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Vichy Normaderm.


14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Egyszer,taláááááááán.


15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Sajnos nagyon hamar és akkor olyan agressziót váltanak ki belőlem , hogy nehezen fogom magam vissza. 


16. Érdekel a szellemvadászat? 

Igeeeeeeeeeeeeeeeen :D A kedvenc sorozatom az Odaát♥ Így bármikor benne lennék ilyesmibe.

17. Van valami fóbiád?
Nincs.


18. Rágod a körmeidet?
Nem. Nem is rágtam. Próbáltam már , hogy mégis milyen de én nem tudom megrágni. Túl erősek xD

19. Volt már halálközeli élményed?
Volt. 


20. Kávézol?
Nem. Nem szeretem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése