2011. március 26., szombat

Hajápolás ahogy én szoktam :)

Sziasztok.

 Ma le szeretném írni azt , hogy nálam milyen egy hajápolási rutin . Két naponta mosok hajat . Ez nem tesz éppen a legjobbat neki de valahogy nem szeretem ha nem frissen mosott a hajam :S Meg hamar zsírosodik is. Akkor el is kezdem :)

Először hajat szoktam mosni az épp aktuális samponommal ami most a Pantene Pro-v aqua light utána ugyanezt a balzsamot használom.

Ezután vagy egy hajkúrát használok vagy egy hajpakolást. Mikor melyikhez van kedvem vagy érzem , hogy melyik kell a hajamnak.

Az árakra nem igazán emlékszem csak kb.

Ha a pakolást használom akkor én egy Softab Milk&Honey Mélykondícionáló hajpakolást használok ami száraz és festett hajra ajánlott.2-3 percig kell rajta hagyni de ha van időm rajta hagyom 20 percig is. Nagyon jó szerintem :) És az illata is jó. Az ára kb. 800 Ft körül mozog. és 500ml-s.



Ha nem a hajpakolást akkor egy két perces hajkúrát használok. Ez pedig a Balea 2 perces hajkúrája kókusszal és tejjel. Nagyon finom az illata. Igaz nem sokáig marad a hajba de szépen ápol. Az ára kb 500-800 Ft közül mozog.



Ezek után a törölközőszáraz hajamra fújok a az avonos hajkondicionáló sprayből . Makadámdió és aloe vera-s. Egész jó bár nem sok változást láttam a hajamon de nem rossz :D Az avonból rendeltem 300Ft-ért.



Ha tudom , hogy ki fogom vasalni a hajam vagy csak egyenesebb hajat akarok akkor kenek a hajamra  a schauma hajkiegyenesítő ápoló folyadékából. Én nagyon szeretem ha megszárad nem ragacsos a hajam és egyenesebb. Nem tűegyenes de azért egyenesebb a szokottnál .  Az ára kb 400-700 között lehet.




Hajvasalás előtt használok hővédő sprayt . Sok van de ez a kedvencem. Ez a got2b  guardian angel hajvédő és rögzítő spray. 220 fokig véd a hőtől és én imádom az illatát. Többen írták meg mondták videóban , hogy nekik  az illata nem tetszik  Hát én odavagyok érte. És nekem a nyár emlékeit idézi :)



Vasalás után a hajvégeimen meg kicsit följebb is eloszlatok ebből a szérumból.
a dm-ben vettem. Balea repair anti-spliss serum. Magyarul nem sokat ír rajta.  De egy nyomást nyomok azt elkenem a kezemen és rákenem a hajvégeimre és a hajam középső részére. Ilyen olajos de nem kelt olyan érzést a hajon. Csillogó és puha tőle a hajvégem. Nagyon szeretem. Olyan 700 Ft -ba került.




És ezek utána ráfújok egy kis hajfény spray-t. Ez a got2b szikrázó fényű pumpás hajfény spray. Mikor megvettem ráfújtam a hajamra nem láttam semmit. nem is használtam jó ideig. Aztán valamiért egyszer ráfújtam a hajamra és amikor kimentem szabad fényre mindenki mondta h csillog a hajam. Azóta rendszeresen használom nagyon jó. :) De főleg természetes fénynél!




Hát ez az én ki hajápolási rutinom. Remélem hasznosnak találtátok és általában ilyen a hajam:

Ha hullámos:



És ha "egyenes" :






Remélem hasznos volt :)

*.* Puszii

4 megjegyzés:

  1. Próbáld meg kevesebbet használni az ,,ilyen" és ,,olyan" szavakat,miközben írsz. Erre gondolok például:,,Olyan 700 Ft -ba került. Ilyen olajos de nem kelt olyan érzést a hajon.."
    Zavaró olvasni. És nem megbántani akarlak,csak tanács.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Rendben. Köszönöm az észrevételt.
    Bár én az egész postban csak egy résznél használtam az ilyen olyan szavakat többször.
    De értem , hogy zavaró is lehet.

    VálaszTörlés